Baymax!
Baymax! z dielne Walt Disney Animation Studios sa vracia do fantastického mesta San Fransokyo, kde sa prívetivý, nafukovací a jedinečný robot a zdravotný poradca Baymax (hlas Scotta Adsita) vydáva robiť to, čo vie najlepšie: pomáhať. Šesťdielny seriál o zdravotných problémoch nás zoznámi s výnimočnými postavami. Potrebujú Baymaxove liečivé schopnosti, a to v mnohých ohľadoch.
Cass v Kaviarni u Šťastnej mačky zastúpi Baymax, keďže jej v tom bráni zranenie.
Školáčka Sofia čelí veľkým životným zmenám, pričom Baymax povzbudivo stojí po jej boku.
Mbita podáva svoju obľúbenú pochúťku, až kým ho neočakávaná alergia a Baymax neprinútia k zmene.
Hladná mačka Yachi zúrivo odoláva Baymaxovi, ktorý jej chce pomôcť zbaviť sa nepríjemného predmetu.