Pohotovosť pre exotické zvieratá
Doktorka Susan Kelleherová vlastní a prevádzkuje jednu z najvyťaženejších kliník pre exotické zvieratá na južnej Floride, Browardskú nemocnicu pre operence a exotické zvieratá. „Všetko okrem psov a mačiek. Ak to zviera prejde cez dvere, vyliečim ho!“ – tak znie motto doktorky K. A jej dverami veru prechádzajú zajace, plazy a operence všetkých tvarov a veľkostí, líšky, fretky, ryby, vačkovce a dokonca aj primáty.