Dokumentárne filmy, Zvieratá a príroda
Sú atletické, hravé a milujúce. Naši psí spoločníci sú výnimočnými zvieratami. Tento špeciál oslavuje psy a ich nadšených majiteľov a odhaľuje, ako sa niektoré podceňované psy zmenili z odmietaných šteniatok na úspešné hviezdy.