Extrémne záchrany
Seriál Extreme Rescues privádza divákov do akcie. Skutočné dramatické zábery natočené samotnými záchranármi sľubujú obrovské napätie v každej sekunde.
Seriál Extreme Rescues otočí tradičný žáner o prežití o 180 stupňov. Táto séria je postavená na dramatických skutočných príbehoch z celého sveta, ktoré natočili samotní záchranári. Seriál privádza divákov do akcie plnej napätia, pri ktorej budú svedkami záchranných akcií v reálnom čase.
Turisti majú problém nájsť svojich blízkych po prevrátení člnu na rozbujnenom mori.
Posádka vrtuľníka vyťahuje horolezca z útesu, ale zistia, že je stále pripútaný.