Je skvelé byť Spider-Manom, ale ​​niečo to stojí. Iba Spider-Man môže ochrániť svojich spoluobčanov z New Yorku pred zlovestnými darebákmi, ktorí ohrozujú mesto. S príchodom Electra stojí pred Petrom nepriateľ omnoho silnejší ako on. A keď sa vráti jeho starý priateľ Harry Osborn, Peter pochopí, že všetci jeho nepriatelia majú spoločného menovateľa: OsCorp.