Na ostrie noža
Anthony Hopkins a Alec Baldwin hrajú spolu v tomto napínavom akčnom dobrodružstve, ktoré skúma fascinujúcu otázku: Čo keby bol váš najhorší nepriateľ vašou jedinou šancou na prežitie?
Havária lietadla v mrazivej aljašskej divočine postaví intelektuálneho miliardára Charlesa Morsea (Anthony Hopkins) proti samoľúbemu módnemu fotografovi Robertovi Greenovi (Alec Baldwin) v brutálnom boji o prežitie. Čoskoro zistia, že najväčšie nebezpečenstvo nehrozí od prírody, ale od ľudského strachu, zrady a možno aj vraždy.