Agenta WC-40 vyšlú na jeho najťažšiu misiu – zastaviť zlého generála Rancora skôr, ako zničí svet!
Tento poburujúci komediálny trhák divákov baví technologickým dobrodružstvom a hlúpym humorom. Komik Leslie Nielsen sa na obrazovkách objaví ako agent WC-40, ktorého Agentúra povolala späť do služby. V sprievode sexi agentky 3,14 ho vyšlú na jeho najťažšiu misiu – zastaviť zlého generála Rancora skôr, ako zničí svet! Komédia Agent WC-40 vás nielen zabaví, ale aj udrží na gauči strhujúcou akciou!