The Strain
The Strain je príbeh o tíme CDC Canary, ktorý vyšetruje epidémiu v New Yorku so znakmi vampirizmu. Keď sa kmeň šíri, tím vedie vojnu o záchranu ľudstva.
The Strain je vysokokoncepčný triler, ktorý rozpráva príbeh doktora Ephraima Goodweathera, vedúceho tímu CDC Canary v New Yorku. On a jeho tím sú povolaní na vyšetrovanie vírusovej epidémie so znakmi starobylého a zhubného kmeňa vampirizmu. Keď sa kmeň šíri, Eph a jeho tím vedú vojnu o osud samotného ľudstva.