Pretty Woman
Keď sa skúsená Vivian (Julia Roberts) zoznámi s miliardárom Edwardom (Richard Gere) ich životy sú úplne odlišné. Jej energická povaha však zmení jeho prístup k životu a čoskoro sa do seba zamilujú.