Elvis & Benny
Najlepší kamoši Elvis a Benny sa vrhajú do bláznivých dobrodružstiev v bizarnom svete fantázie. Z ich púštneho majáka čelia nebezpečenstvu od obludného Sandyho, modrého králika-homára číhajúceho v hĺbke. Obaja sú zamilovaní do temperamentnej morskej panny Toucane a spoliehajú sa na ochrankyňu Babette, anjelskú gumovú kačičku, ktorá dokáže meniť podobu, aby ich zachránila, keď vypukne chaos.
Najlepší kamoši Elvis a Benny zažívajú neuveriteľné dobrodružstvá v bizarnej ríši plnej fantastických tvorov. Obaja sú po uši zamilovaní do krásnej, no tvrdohlavej morskej panny-koníka Toucane a humor im rozhodne nechýba. Hrajú sa v bezpečí svojho majáka, obklopeného vrakmi lodí uprostred púšte. Nebezpečenstvo však číha pod zemou v podobe obrovského modrého králika-homára Sandyho. Keď je najhoršie, na pomoc prichádza ich ochrankyňa, anjelská gumová kačička Babette, ktorá dokáže meniť podobu.