Komédie, Romantika
Identické dvojčatá, ktoré rozdelili tesne po narodení, keď sa ich rodičia rozviedli, sa nečakane stretnú v letnom tábore. Dokáže ich plán vymeniť si miesta zjednotiť rodinu?
Hallie Parkerová, moderná Kalifornčanka, a Annie Jamesová, skutočná londýnska slečna (obidve hrá Lindsay Lohanová) sú identické dvojčatá, ktoré o sebe nevedia – až kým sa náhodne nestretnú na letnom tábore. Teraz majú plné ruky práce s plánmi vymeniť si miesta a dať svojich rodičov (Dennis Quaid, Natasha Richardsonová) dokopy, aby mali rodinu, ktorú vždy chceli. Film zobrazuje tabakové výrobky.