Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
Animovaný film V hlave a NHL spájajú sily! Priamo z Hokejového ostrova v hlave Riley sa naživo vysiela historicky prvý turnaj V hlave Classic. Pripravte sa na poriadne emotívny zápas, v ktorom Radosť, Smútok, Úzkosť a ďalšie emócie spoja sily s tímami Washington Capitals a New York. Čaká vás animovaný zápas v reálnom čase priamo zo sveta filmu V hlave.