Your Mother and I
Julia Sarah Stone a jedinečný Don McKellar sú v najlepšej forme ako skeptická dcéra a jej pôsobivo výrečný otec v zábavnej a dojemnej adaptácii príbehu Davea Eggersa od Anny Maguire.