Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov
Zúria vojny klonovaných. Hrozivý Sithský lord ovládne Republiku a korumpuje Anakina Skywalkera, z ktorého sa stáva temný Darth Vader. Obi-Wan Kenobi musí čeliť padlému priateľovi v súboji svetelných mečov.
Spoznajte skutočnú moc temnej strany v Hviezdnych vojnách: Epizóde III – Pomste Sithov. Roky od začiatku vojen klonovaných vedú vznešení rytieri Jedi obrovskú armádu do celogalaktickej bitky proti separatistom. Keď zlovestní Sithovia odhalia tisíc rokov staré sprisahanie na ovládnutie galaxie, Republika sa rozpadá a z jej popola povstáva Galaktické impérium zla. Hrdinského Jediho Anakina Skywalkera zvedie temná strana Sily a sám sa stáva novým Cisárovým učeníkom – Darthom Vaderom. Jediovia sú zničení a z Obi-Wana Kenobiho a Majstra Yodu sa stávajú vyhnanci. Niektoré sekvencie s blikajúcimi svetlami môžu ovplyvniť fotosenzitívnych divákov.