Zbor
„Zbor“ je šesťdielny dokumentárny seriál, ktorý sleduje životy členov Detroitského mládežníckeho zboru počas príprav na ich životné vystúpenie. Spolu s nimi prežijeme výhry aj prehry v ich životoch v Detroite, sledujeme, ako sa snažia nájsť rovnováhu medzi rodinou, školou a športom a zároveň idú za svojím snom, rozvíjajú svoj talent a pripravujú sa na vystúpenie na jednom z najväčších javísk na svete.
„Zbor“ je 6-dielny dokumentárny seriál, ktorý sleduje životy detí z Detroitského mládežníckeho zboru počas prípravy na ich životné vystúpenie. Spolu s nimi prežijeme plusy aj mínusy vyrastania v Detroite, sledujeme, ako sa snažia nájsť rovnováhu medzi rodinou, školou a športom a zároveň idú za svojím snom, rozvíjajú svoj talent a pripravujú sa na vystúpenie na jednom z najväčších javísk na svete. Po účinkovaní v šou Amerika má talent v roku 2019 je toto obdobie kľúčové pre zbor a jeho zbormajstra, Anthonyho Whitea, ktorý má pred sebou niekoľko náročných úloh: musí nahradiť viacerých hlavných členov, dokázať Detroitu význam zboru a nájsť ďalšiu veľkú príležitosť, ktorá opäť prinesie zboru pozornosť celého národa.