Abbey Road: Keby steny vedeli spievať
Abbey Road Studios sú srdcom hudobného priemyslu už viac než 90 rokov. V tomto osobnom filme plnom spomienok a objavov nás Mary McCartneyová prevedie deviatimi desaťročiami, počas ktorých uvidíme a zažijeme to kreatívne kúzlo, ktoré z nich robí to najslávnejšie a najtrvácnejšie štúdio na svete. Od klasiky po pop, od filmovej hudby k hip-hopu. Film „Abbey Road: Keby steny vedeli spievať“ skúma hĺbku, rôznorodosť a genialitu Abbey Road Studios.
Abbey Road Studios sú srdcom hudobného priemyslu už viac než 90 rokov. V tomto osobnom filme plnom spomienok a objavov nás Mary McCartneyová prevedie deviatimi desaťročiami, počas ktorých uvidíme a zažijeme to kreatívne kúzlo, ktoré z nich robí to najslávnejšie a najtrvácnejšie štúdio na svete. Od klasiky po pop, od filmovej hudby k hip-hopu. Film „Abbey Road: Keby steny vedeli spievať“ skúma hĺbku, rôznorodosť a genialitu Abbey Road Studios. V dôverných rozhovoroch sa dozviete, ako spolu preslávení umelci, producenti, skladatelia a odhodlaní technici a personál Abbey Road našli svoj hudobný jazyk a komunitu, pričom exkluzívny prístup do tohto slávne exkluzívneho štúdia dostaneme aj pomocou krásnych archívnych záberov.