Vytoč môjho agenta: Berlín
Vitajte v agentúre Stern, ktorá hľadá talenty a kde sú hviezdy, dráma a intrigy každodennou súčasťou. Po smrti jej zakladateľa sa agentúra ocitá na pokraji krachu. Prežije, len ak objaví nové talenty, udrží si staré hviezdy a zabezpečí výhodné zmluvy. V zákulisí agenti zanietene bojujú za svojich klientov a vlastnú budúcnosť.
Vitajte v agentúre Stern, ktorá hľadá talenty a kde hviezdy a dráma idú ruka v ruke. Agenti bojujú za budúcnosť najúspešnejšej hereckej agentúry v krajine. Po náhlej smrti jej zakladateľa, Richarda Sterna, im hrozí krach. Riešením je objavovanie nových talentov, udržanie si hviezd a uzatváranie zmlúv – inak je po všetkom. Kým halou chodia skutočné osobnosti, agenti bojujú v zákulisí. Sú to stratégovia, krízoví manažéri a géniovia, čo riskujú pre svojich klientov všetko. Láska, zrada, rodina a priateľstvá prerastajú do nebezpečnej hry, v ktorej sa práca a osobný život stávajú nerozlučiteľnými. Každá výhra sa počíta – alebo ich posúva bližšie k pádu.