Footsteps on the Wind
Príbeh tohto filmu, ktorý sa priamo zaoberá drsnou a každodennou realitou klimatických zmien a utečeneckej krízy, je vyrozprávaný očami detí, ktoré sa nikdy nevzdávajú svojich snov. Malá Noor a jej brat Josef vidia, ako sa ich životy rozpadávajú na kusy, keď ich doma zasiahne nečakaná udalosť, ktorá ich prinúti vydať sa na cestu cez moria a tajomné krajiny. Tento film vychádza zo Stingovej silnej piesne „Inshallah“.