Môj starký Charles Manson
Sophia bola ako malá vždy poslušná. Pátranie po neznámom starom otcovi jej však prinesie nečakaný výsledok, keď zistí, že ním bol CHARLES MANSON, najznámejší zločinec všetkých čias. Sophia sa rozpráva s členmi a členkami Mansonovej rodiny a získa prístup k nahrávkam, ktoré odhaľujú Mansonov život. Čo zdedila a ako sa s týmto dedičstvom vyrovná?
Sophia bola ako malá vždy poslušná a vždy stála pri svojom otcovi. Pátranie po neznámom starom otcovi jej však prinesie nečakaný výsledok, keď zistí, že ním bol CHARLES MANSON, najznámejší zločinec všetkých čias. Navyše sa na neho jej otec aj výrazne podobá. Po tomto odhalení sa Sophia ponára do pátrania po skutočnom živote svojho starkého v nekalom svete členov a členiek Mansonovej rodiny a nedôveryhodných svedkov. Ako jeho vnučka získa prístup k doposiaľ nezverejneným záznamom a nahrávkam, ktoré šokujúcim spôsobom odhaľujú Mansonovu patológiu. Ale čím viac Sophia zisťuje, tým viac sa jej vzťah s otcom vyostruje. Pre Sophiu už niet cesty späť. Čo zdedila a ako sa s týmto dedičstvom vyrovná?