Hitler's Teen Killers
Na jar 1944 sa asi 20 000 nacistických tínedžerov postavilo proti spojeneckým silám. Napriek svojej neskúsenosti 12. tanková divízia SS zasiala na ceste hrôzu.
Vyrastali za nacistického režimu. Zaviazali sa dať svoje životy za Hitlera. Boli to fanatici, ktorých nikto nezastaví. Bolo to 20 000 tínedžerov, ktorí tvorili 12. tankovú divíziu SS. Vypustili ich vo Francúzsku, aby zastavili inváziu spojencov, zasiali hrôzu a deštrukciu. Tento príbeh nám rozprávajú historické kolorované archívy a hŕstka tých, ktorí prežili.