Panna Aquamarine
Dve najlepšie kamarátky čaká odlúčenie, pretože jedna z nich sa má odsťahovať so svojou matkou. Mladé dievčatá objavia v znečistenom bazéne starnúceho plážového klubu morskú pannu menom Aquamarine. Obe dievčatá sa púšťajú do dobrodružstva, aby tak pomohli morskej panne zamilovanej do plavčíka klubu. Ak do troch dní nenájde na súši dôkaz lásky, tak ju jej otec prinúti k dohodnutému sobášu.