Malá morská víla 3
Keď ešte Ariel nepoznala princa Erika a nechodila po zemi, kráľ zakázal v kráľovstve hudbu. Ariel váha medzi rodinnými povinnosťami a láskou k hudbe a čaká ju najdôležitejšie rozhodnutie v živote.
Vo filme Malá morská víla 3 uvidíme začiatky jednej z najobľúbenejších Disneyho postavičiek. Vrátime sa do obdobia, keď ešte Ariel nepoznala princa Erika a nechodila po zemi - do obdobia, keď bola v podmorskom kráľovstve Atlantica zakázaná hudba. Ariel váha medzi rodinnými povinnosťami a svojou láskou k hudbe a čaká ju najdôležitejšie rozhodnutie v živote. Podarí sa jej vrátiť do kráľovstva hudbu, priateľstvo a lásku? Pomáhať jej budú priatelia Sebastian a Šupinka a jej šesť zábavných sestier. Krásne muzikálové dobrodružstvo plné prekvapení, skvelej animácie a úplne nových pesničiek.