Distancias
Keď sa muž začne rozprávať sám so sebou v rušnom vagóne metra, Maria sa mu rozhodne prihovoriť a preklenúť vzájomnú vzdialenosť. Tento krátky film je príkladom toho, čo sa môže stať, keď sa človek rozhodne zotrvať a správať sa k druhým láskavo.