Koncertné filmyHudobné
"Fialová farba zafarbí mesto Los Angeles, pretože BTS po prvýkrát po dvoch rokoch privezie na štadión SoFi svoj koncert ""Permission to Dance"". Na štadióne, z ktorého sála očakávanie a jasot, oslavujú skvostné vystúpenia od ""On"" po ""Permission to Dance"" pódium, ktoré teraz ožíva na plátne. Nechajte sa opäť spojiť silou hudby."