Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Autorka piesní a speváčka Olivia Rodrigo sa vydá na známu cestu zo Salt Lake City, kde začala písať svoj debutový album, „SOUR“, do Los Angeles. Na ceste spomína na to, ako tento rekordný album vznikal, a hovorí o pocitoch mladej ženy, ktorá zápasí s veľmi špecifickým obdobím svojho života.
Autorka piesní a speváčka Olivia Rodrigo sa vydá na známu cestu zo Salt Lake City, kde začala písať svoj debutový album, „SOUR“, do Los Angeles. Na ceste Rodrigo spomína na to, ako tento rekordný album vznikal, a hovorí o pocitoch mladej ženy, ktorá zápasí s veľmi špecifickým obdobím svojho života. Pomocou nových živých úprav jej piesní, osobných rozhovorov a predtým neodhalených záberov z nahrávania albumu budete Oliviu nasledovať na ceste príbehom albumu „SOUR“. Réžia: Stacey Lee. Film „Olivia Rodrigo: driving home 2u“ vznikol z produkcie spoločností Interscope Films a Supper Club.