Bez východiska
V napínavom trileri „Bez východiska“ uviazne mladá žena Darby Thorne v snehovej búrke, a skryje sa so skupinou cudzincov. Keď na parkovisku narazí na unesené dievča v dodávke, začne sa desivý boj na život a na smrť, aby zistila, kto z nich je únosca.
V napínavom trileri „Bez východiska“ uviazne mladá žena Darby Thorne v snehovej búrke, a preto je prinútená nájsť si úkryt na diaľničnom odpočívadle so skupinou cudzincov. Keď na parkovisku narazí na unesené dievča v dodávke, začne sa desivý boj na život a na smrť, aby zistila, kto z nich je únosca. Pod režisérskou taktovkou Damiena Powera, z televíznej hry Andrewa Barrera a Gabriela Ferrariho, podľa románu Taylora Adamsa z roku 2017 a produkované držiteľom ceny PGA Scottom Frankom. Vo filme zahrali Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris a Dennis Haysbert.