Mupeti
Walter, fanúšik Mupetov, s priateľmi odhalí diabolský plán na zničenie divadla. Musia sa spojiť s Kermitom a jeho priateľmi, aby usporiadali najväčší televízny maratón a zachránili milované divadlo.
Štúdiá Walta Disneyho prinášajú nový film o Mupetoch a k hviezdnemu obsadeniu sa v tomto komickom dobrodružstve pridali aj na Oscara nominovaný Jason Segel a držiteľka Oscara Amy Adams. Walter, najväčší fanúšik Mupetov, počas svojej dovolenky v Los Angeles spolu so svojím bratom Garym a kamarátkou Mary odhalí diabolský plán chamtivého olejového magnáta na zničenie divadla. Toto trio fanúšikov sa musí urýchlene zísť s Kermitom, Miss Piggy, medveďom Fozziem a ich priateľmi, aby usporiadali najväčší televízny maratón a zachránili tak milované divadlo.