Krajina Nomádov
Po ekonomickom kolapse vidieckeho mestečka v Nevade si Fern (Frances McDormand) zbalí veci do dodávky a vydá sa preskúmať netradičný život obrovskej krajiny na americkom západe. Po ceste si vybuduje nezlomné putá s ostatnými nomádmi v tomto pôsobivom a dojímavom príbehu nádeje a vytrvalosti od režisérky Chloé Zhao, účinkuje tiež David Strathairn.