Pán Popper a jeho tučniaky
Tom Popper je úspešný obchodník, ktorý nemá páru, čo je v živote dôležité, až kým nezdedí šiestich rozkošných tučniakov, ktorí premenia jeho byt na zimný čarovný svet.
Tom Popper je úspešný obchodník, ktorý nemá páru, čo je v živote dôležité, až kým nezdedí šiestich rozkošných tučniakov, z ktorých má každý svojskú osobnosť. Čoskoro Tomovi nespútaní spolubývajúci premenia jeho luxusný newyorský byt na zimný čarovný svet – a jeho svet hore nohami. Film je adaptáciou oceňovanej detskej knižnej klasiky.