Macko Pú a Heffalump
Tichý deň v Stoakrovom lese sa rýchlo stane záhadným, keď sa spomedzi stromov ozýva zvláštny zvuk, ktorý môže byť jedine... Heffalump! Kým jeho kamaráti vymýšľajú plán, Roo sa vyberie do lesa a objaví Heffalumpa menom Lumpy. Na Rooove prekvapenie, Heffalumpovia sú priateľskí a hraví. Po stretnutí s Lumpym Roo premýšľa, prečo sa ostatní tak boja a prečo sa Lumpy bojí jeho kamarátov. Keď sa dozvedia o ich novom priateľstve, Rooovi a Lumpyovi blízki si uvedomia, že Heffalumpov sa netreba báť.