Assembled: Ako sa natáčal Čierny panter: Navždy Wakanda
V tejto epizóde Assembled nazrieme do zákulisia výroby filmu „Čierny panter: Navždy Wakanda“. Sledujte, ako sa herci a štáb pustia do neuveriteľnej výzvy a zaspomínajú aj na zosnulého kráľa T’Challu. Prostredníctvom dôverných záberov zo zákulisia natáčania a rozhovorov uvidíte, ako si Shuri oblečie plášť hrdinu Wakandy a bude čeliť novému nepriateľovi z hlbín oceánu menom Namor.
Uctiť si minulosť a vrhnúť sa do budúcnosti. Viesť národ, zatiaľ čo sa začína boj s iným národom. Prevziať úlohu kráľa a hrdinu, ktorý odišiel priskoro. Tomuto všetkému čelí Shuri po skone T’Challu vo filme Čierny panter: Navždy Wakanda od Marvel Studios. Nazrite do zákulisia výroby ďalšej časti cesty našich hrdinov. Národ Wakandy obohacuje poznávanie zlatého mesta Golden City a zamrznutých južných vrchov, ktoré sú domovom M’Bakuho a Jabariov. Naše chápanie postáv, akými sú Okoye a Nakia, sa prehlbuje prostredníctvom krásne navrhnutých kostýmov, ktoré naďalej čerpajú inšpiráciu z bohatých afrických kultúr. Budeme svedkami dôsledkov T’Challových rozhodnutí prostredníctvom uvedenia Dominique Thorneovej ako Riri Williamsovej a jej vlastného mechanického superobleku. Spolu s hercami a štábom sa vydáme do hlbín oceánu, aby sme spoznali Namora a národ Talokan. Po mesiacoch učenia sa choreografie a nádychového potápania si budú Talokanilovia a Wakanďania, spolu s Namorom a Shuri, navzájom čeliť v súboji o budúcnosť oboch ich národov a o ich najhodnotnejší majetok - vibránium. Shuri bola zničená, no v úlohe Čierneho pantera musí viesť svojím srdcom, nie päsťami. Aby si uctila svojho brata, musí zmierniť svoju túžbu po pomste, ale Namorova prefíkaná krutosť a brutálna sila ju dotlačia až na hranu. Táto epizóda Assembled so sebou berie divákov do tých najdôvernejších častí produkcie a umožňuje im stať sa svedkami toho, ako režisér Ryan Coogler majstrovsky riadi celú filmovú loď. Toto možno nie je príbeh, ktorý bol naplánovaný, ale je to príbeh, ktorý musí byť rozpovedaný. Herecké obsadenie a štáb prvého dobrodružstva Čierneho pantera sa po nesmiernej strate znovu spoja, aby vytvorili nádherný príbeh žiaľu, spolupatričnosti a lásky.