Marvel Studios' Ant-Man
Vyzbrojený úžasnou schopnosťou zmenšiť sa, ale zároveň zväčšiť svoju silu, majstrovský zlodej Scott Lang musí prijať svojho vnútorného hrdinu a pomôcť svojmu mentorovi, Dr. Hankovi Pymovi, naplánovať a zrealizovať lúpež, ktorá zachráni svet vo filme Ant-Man od Marvel Studios.