Táto brilantná nová interpretácia nadčasového príbehu zaľúbencov mieša Shakespeareovu klasickú prózu s dobovou obraznosťou.
Oslňujúca a nekonvenčná adaptácia Shakespearovej klasiky od Baza Luhrmanna vás očarí. Leonardo DiCaprio a Claire Danes sa predstavia ako Rómeo a Júlia, dvaja zaľúbenci z minulosti. No prostredie sa zmenilo z pôvodného alžbetínskeho na moderné mestské pozadie Verona Beach.