DokumentárneHudobné
Min Yunki, ktorý trpel mnohými úzkosťami, no mal aj veľa snov, sa v 28 rokoch preslávil po celom svete ako SUGA z BTS. Vďaka svojmu talentu, úsiliu a skvelému úspechu zanechal za sebou výnimočný odkaz a teraz začína pracovať na svojom sólovom albume pod umeleckým menom August D. SUGA sa vydá na neprebádanú cestu do miest ako Las Vegas, Malibu, San Francisco, Tokio či Čchunčchon, Pjongčang a Soul, ktoré sú plné nových príbehov, aby opäť našiel svoj sen.