Brloh
Mladá zajačica sa vydáva na cestu, aby si vykopala brloh svojich snov, hoci nemá ani potuchy, čo robí. Namiesto toho, aby svojim susedom odhalila svoje nedokonalosti, kope sa čoraz hlbšie do problémov. Po tom, čo si siahne na samé dno, sa naučí, že nie je hanba požiadať o pomoc.