Voda pre slony
V hlavnej úlohe s Reese Witherspoonovou a Robertom Pattinsonom hovorí táto mocná dráma na základe bestsellerového románu o študentovi veterinárstva, ktorý sa zaľúbi do hviezdnej cirkusantky.