Posledná pieseň
Príbeh Ronnie a jej otca, ktorý sa snaží oživiť ich vzťah. Nájsť si cestu k rebelantskej dcére však nie je jednoduché, a tak sa uchýli k jedinej veci, ktorá ich ešte spája - hudbe.