Tokyo Revengers
Takemichi Hanagaki, ktorý má už aj tak smolu, je zdrvený, keď sa dozvie, že jeho životnú lásku zo strednej školy zabil zločinecký gang Toman.
Keď Takemichi čaká na vlak hneď na druhý deň, strčia ho pred prichádzajúci vlak. Pripravený zomrieť sa namiesto toho prebudí a zistí, že cestoval dvanásť rokov do minulosti a je opäť stredoškolákom. Teraz môže Takemichi prepísať históriu tým, že urobí iné rozhodnutia v nádeji, že zabráni smrti svojej milovanej.