Misia: Rodina Yozakuraovcov
Taiyo chce splniť Tsubomino prianie zomrieť. Musí prejsť drsnou skúškou, zatiaľ čo Momo kuje pikle.
Bývalá členka Tanpopo, Ai, sa pridáva k Yozakurovcom s cieľom napraviť sa, no pokoj je narušený.
Špión Sosuke Michibata rozpúta v škole chaos, keď sabotuje a šíri klebety o Taiyovi.
Shinzove nákupy s Ayakou sa zvrhnú na chaos, keď mu Kengo a Nanao tajne pomáhajú.
Počas prvej fázy špiónskej skúšky sa Taiyo postaví Shinzovi v brutálnej naháňačke.
Taiyo stojí proti Kyoichirovi v desivej záverečnej fáze skúšky, kde uchádzači miznú v temnote.
Taiyo sa od zmutovaného Kawashitu dozvedá, ako zabiť Tsubomi, keď sa zjaví jeho svokor Momo.
Mutsumi testuje Taiyovu rastúcu silu a Futaba sa od Shion márne učí technickým zručnostiam.
Ai ide na prvú samostatnú pochôdzku, aby potešila rodinu. V prestrojení ju sledujú Taiyo a Mutsumi.
Tsubomi otrávi Kyoichira. Ten uteká zachrániť rodinu a Taiyo ho zúfalo naháňa, aby ho zachránil.