Amphibia
"Amphibia je komediálnou kronikou dobrodružstiev 13-ročnej Anny Boonchuy, ktorá sa po krádeži záhadnej hracej skrinky zázračne prenesie do sveta Amphibie, divokej bažinatej krajiny plnej hovoriacich žabích ľudí. S pomocou vzrušujúcej mladej žaby menom Sprig sa Anna premení z príšery na hrdinku a objaví prvé skutočné priateľstvo vo svojom živote.