Animanimals
Zoznámte sa s Animanimals – zvieratkami s malými zvláštnosťami, ktoré zažívajú jedinečné absurdné dobrodružstvá a pritom sa vždy naučia niečo o živote.
Kengura všetkých ohuruje, pretože v jej vaku sa vždy nájdu tie najúžasnejšie veci.
Malý leopardík hľadá miestečko na spánok, ale nie je to také jednoduché, ako sa zdá.
Žralok kladivohlavý túži tancovať na žraločej párty, ale jeho nemotorné pohyby spôsobujú chaos.
Mama sova nevie, kde jej hlava stojí, keď jej nezbedné sovíčatá vyletia z hniezda.
V mori plnom veľkých, zlých rýb sa rybka nafúkne, aby vyzerala čo najväčšia a najsilnejšia.