Atlanta sa točí okolo Earnesta „Earna“ Marksa (Glover), samotára, ktorý sa po zanechaní štúdia na Princetone vracia do rodnej Atlanty v Georgii (The Peach State). Po príchode zistí, že jeho bratranec Alfred sa stal najhorúcejším novým raperom v Atlante. Seriál sleduje bratrancov na ich ceste na atlantskú rapovú scénu, kde ich protichodné názory na umenie, obchod, úspech a rasu urobia ich hľadanie neľahkým. Earn je mimoriadne inteligentný, pozorný a stratený. Ako sklamaný mileniál sa snaží nájsť svoje poslanie alebo „značku" a má pocit, že hra života je nastavená tak, že nikdy nemôže vyhrať. Uvedomuje si, že Alfredova popularita na YouTube, ktorá sa dostavila v priebehu jednej noci, môže pre oboch znamenať životnú zmenu – ak sa mu podarí potlačiť bratrancov postoj „najprv konaj, potom mysli„ a zvyknúť si na jeho drogovo závislého, možno psychického (a rozhodne čudného) pomocníka Dariusa. Ako Alfredov manažér Earn možno konečne nájde niečo, čomu sa oplatí venovať svoju energiu.