Snowfall
Snowfall je dráma inšpirovaná vypuknutím epidémie kokaínu vo forme cracku v Los Angeles a jej rozhodujúcim vplyvom na kultúru, ako ju poznáme.
Dráma inšpirovaná začiatkom 80. rokov 20. storočia, ktoré boli poznačené vypuknutím epidémie kokaínu vo forme cracku v Los Angeles a jej rozhodujúcim vplyvom na kultúru, ako ju poznáme. Príbeh sleduje osudy rôznych postáv, ktoré sú na najlepšej ceste za násilnou smrťou, vrátane Franklina Sainta, mladého mocibažného pouličného podnikateľa, Gustava Zapatu s prezývkou „Medveď“, mexického wrestlingového zápasníka, ktorý sa dostal do veľkých problémov s rodinou zločincov, Teddyho McDonalda, operatívca CIA, ktorý uteká pred temnou minulosťou a rozbieha neschválenú operáciu na financovanie nikaragujských Contras, a Lucie Villanuevovej, chladnokrvnej dcéry mexického zločineckého kráľa. V seriáli Snowfall každý pracuje na dosiahnutí svojich najhlavnejších cieľov, ktorými sú peniaze, moc a vplyv v Los Angeles.