Baymax!
Baymax! z dielne Walt Disney Animation Studios sa vracia do fantastického mesta San Fransokyo, kde sa prívetivý, nafukovací a jedinečný robot a zdravotný poradca Baymax (hlas Scotta Adsita) vydáva robiť to, čo vie najlepšie: pomáhať. Šesťdielny seriál o zdravotných problémoch nás zoznámi s výnimočnými postavami. Potrebujú Baymaxove liečivé schopnosti, a to v mnohých ohľadoch.