Cesta na vrchol
Výkonní producenti LeBron James a Maverick Carter predstavujú seriál Cesta na vrchol, v ktorom dokumentujú príbehy o zrode celebrít či športovcov ich vlastnými slovami. Každá z osobnosti nás prevedie svojimi spomienkami a ponúkne nám dôverný náhľad na svoje zlyhania a úspechy, ktoré ich doviedli až tam, kde sú dnes. Ich rodina a priatelia o týchto osobnostiach rozprávajú nepoznané príbehy, v ktorých zobrazujú ich inšpiratívnu cestu za slávou.
Výkonní producenti LeBron James a Maverick Carter v seriáli Cesta na vrchol dokumentujú inšpiratívne životné príbehy svetových celebrít, hudobníkov a športovcov. V každej epizóde iná celebrita navštevuje svoje rodné mesto a vracia sa na pamätné miesta, kde vyrastala. Členovia rodiny, tréneri, učitelia, mentori a blízki priatelia prerozprávajú dôležité momenty v živote týchto osobností ešte predtým, ako sa stali slávnymi. Tieto nepoznané príbehy divákom ponúkajú pohľad zblízka na tie najdôležitejšie chvíle na ceste za ich súčasným úspechom.