Dr. Martin Luther King Jr.: Obruče, nádeje a sny
Neznámy príbeh o tom, ako Dr. Martin Luther King Jr. a Barack Obama vstúpili na basketbalové ihrisko, aby zaujali mladých voličov a naštartovali hnutia, ktoré viedli.
Neznámy príbeh o tom, ako Dr. Martin Luther King Jr. a hviezdny tím aktivistov využili basketbal, aby zaujali mladých voličov a oživili hnutie za občianske práva. Rovnakú stratégiu neskôr použil aj prezident Obama na naštartovanie svojej historickej kampane.