Šialená láska
Nohovi Gojinovi, generálnemu riaditeľovi GOTOP Education a matematickému géniovi s IQ 190, sa vyhrážajú smrťou. Po autonehode predstiera amnéziu, aby odhalil záškodníka. Medzitým jeho sekretárka Sina, ktorá trpí smrteľnou chorobou, predstiera, že je jeho snúbenica. Chce sa mu tak pomstiť za jeho zlé správanie. No keď sa začnú odhaľovať tajomstvá, situácia sa mení. Začína vznikať bláznivá romanca.