Crossover
V seriáli Crossover, ktorý vychádza z románu Kwameho Alexandera, zápasia stredoškolské dvojičky a basketbaloví géniovia, Jordan „J.B“ a Josh „Filthy“ Bellovci s dospievaním, vzájomným vzďaľovaním sa, ako aj s uplatňovaním pravidiel ich otca a zároveň basketbalového trénera na život na basketbalovom ihrisku aj mimo neho.
V seriáli Crossover, ktorý vychádza z románu Kwameho Alexandera, zápasia stredoškolské dvojičky a basketbaloví géniovia, „J.B“ a Josh „Filthy“ Bellovci s dospievaním, vzájomným vzďaľovaním sa, ako aj hľadaním sa na basketbalovom ihrisku aj mimo neho. Filthy je veľmi cieľavedomý a má v záujme stať sa druhým Lebronom Jamesom.