Eunsoo dostala ponuku napísať text k piesni od známeho skladateľa. Odmietnu ju, pretože jej text neobsahuje emócie neopätovanej lásky. Jedného dňa Eunsoo zistí, že Sunwoo je do niekoho zamilovaný. Požiada ho, aby jej pomohol s textom, kým býva u nej doma. Do koho sa Sunwoo zamiloval? Kedy sa začal ich príbeh?