Doc McStuffins
Kúzelný animovaný seriál o šesťročnej dievčinke, Doktorke Plyšiakovej, ktorá má schopnosť rozprávať sa s hračkami a plyšovými zvieratkami a liečiť ich. S pomocou svojich plyšových kamarátov vedie Doky kliniku pre hračky vo svojom domčeku na hranie. Seriál deťom približuje, aké je dôležité podať pomocnú ruku alebo labku, keď to ľudia a hračky najviac potrebujú.